Opendagen en meeloopdagen

Je bent van harte welkom!

Ben je geïnteresseerd?

Wil je meer weten over de Wake Up Gebedsschool? Kom naar een opendag of meeloopdag! We vinden het leuk je te ontmoeten en meer te vertellen over de Gebedsschool. Hier onderaan de pagina kun je je aanmelden. Je bent van harte welkom!

Meeloopdag

De Gebedsschool ervaren in één dag? Dat doe je op een meeloopdag! Het is een ‘gewone’ doordeweekse schooldag voor de studenten en jij loopt een dagje met ze mee. Lessen volgen, studenten en het stafteam ontmoeten, samen lunchen en je krijgt een rondleiding door de school. Echt een dagje sfeerproeven. Neem contact met ons op via het contactformulier om een meeloopdag in te plannen.

Inschrijfformulier

Open dag

Of maak kennis met de Gebedsschool op een opendag. De opendagen zijn op zaterdag en beginnen om 11.00 uur. Je krijgt alle belangrijke informatie over de Gebedsschool te horen. Je ontmoet studenten, het stafteam en Herman Boon. Je krijgt een rondleiding en ziet waar de studenten wonen. Als je geïnteresseerd bent willen we je graag beter leren kennen door middel van een kenningsmakingsgesprek. Mocht je je ouders, een vriend of vriendin mee willen nemen naar de opendag dan kan dat. Graag wel even aangeven als je je aanmeldt. Het programma van een opendag ziet er als volgt uit:

11.00 uur Ontvangst met koffie/thee
11.15 uur Welkom door Herman Boon
11.30 uur Rondleiding door de studenten
12.30 uur Lunch
13.00 uur Kennismakingsgesprek (vrijblijvend)
15.00 uur Einde

Check hieronder de juiste data voor een opendag en meld je aan!

Wil jij verandering brengen?

En verlang jij ernaar om getraind te worden?
Meld je dan aan!