Over ons

Wie zijn wij?

Over ons

De Wake Up Gebedsschool is een school van drie maanden waarin we mensen trainen in gebed. Deze school is een onderdeel van Herman Boon Ministries (zie www.hermanboon.nl).

Het idee voor deze school is ontstaan omdat we verlangen naar opwekking. Gebed is de sleutel voor verandering in je persoonlijk leven, in ons land en in deze wereld.

Elke opwekking in de geschiedenis is ontstaan door stevige voorbede. Daarom zijn wij deze school voor opwekking en gebed gestart. Als school willen wij mensen trainen om een discipel te zijn van Jezus. Dit houdt praktisch in dat er les wordt gegeven over persoonlijke onderwerpen als jouw relatie met God, je dagelijkse tijd met God, enz. We willen jouw relatie met God verstevigen en je ‘geestelijke gebedsspieren’ trainen. De lessen zijn direct toepasbaar in je eigen leven, zodat je kan groeien en bloeien en meer en meer in je bestemming kan komen.

In januari 2015 hebben we de eerste lichting studenten mogen trainen. Sinds die tijd ontvangen we jaarlijks in september weer een nieuwe groep studenten, die steeds groter wordt. Verlang jij ook naar opwekking en wil je verandering brengen in deze wereld? Dan is deze school misschien wel iets voor jou! Benieuwd naar wat studenten van deze school vonden? Neem eens een kijkje bij ‘ervaringen’. Heb je interesse? Kom gerust eens langs bij een open- of meeloopdag.

Wil jij verandering brengen?

Verlang jij naar opwekking?
Meld je dan aan!