Ervaringen

Studenten vertellen

God is echt aanwezig op de Wake Up Gebedsschool. Er is ruimte voor de werking van de Heilige Geest. Op de school zijn er praktische lessen, dit zorgt ervoor dat je de theorie ook in de praktijk kunt brengen. Naast de lessen geeft de school ook goede opdrachten. De opdrachten zorgen ervoor dat je jezelf beter leert kennen. Ik ben erg dankbaar voor de afgelopen drie maanden!

Ik heb enorm genoten van de Wake Up Gebedsschool en ik heb heel veel geleerd. Het waren geweldige maanden waarin ik erg ben gegroeid. Ik heb meer geleerd over gebed en kan dit nu ook goed overbrengen op anderen.

Mijn gebedsleven is enorm gegroeid door de Wake up Gebedsschool. Ik heb me leren focussen op de dingen die belangrijk zijn. Daarnaast heb ik passie voor Jezus gekregen. Ik ben Hem persoonlijker gaan leren kennen en dat heeft mijn hele leven positief beïnvloed. Aanrader!

Verlang jij naar meer van God?

En wil je hem beter leren kennen?
Meld je dan aan!