De Gebedsschool

Onze Visie

De visie van de Wake up gebedsschool is dat studenten worden gevormd tot discipelen van Jezus Christus en vooral worden toegerust in verschillende vormen van gebed met het doel om opwekking te bewerken.

Dit doel wordt bereikt door:
* Het geven van onderwijs
* Het geven van praktijktrainingen
* Het coachen van de studenten

We richten ons op:
* Discipelschap
* Gebed
* De geestelijke wereld

Locatie

De Wake Up Gebedsschool is gevestigd in Den Helder. Dit is de plaats met de meeste zonuren! Een prachtig strand is binnen 5 minuten vanaf de school op de fiets bereikbaar. Heerlijk om even uit te waaien! De Wake Up Gebedsschool is goed bereikbaar met het OV en heeft een bushalte in de buurt. Het dichtsbijzijnde station, Den Helder zuid, is ook op loopafstand bereikbaar.

Over dag zijn de studenten in ons hoofdgebouw, waar een gezamenlijke woonkamer is, een gebedshuis en verschillende lesruimtes. ‘s Avonds gaan de studenten naar onze eigen bungalows waar ze slapen en ontbijten met meerdere studenten. De Wake Up Gebedsschool is van maandag tot en met donderdag, zodat er de mogelijkheid is om op vrijdag en/of in het weekend te werken.

Lesprogramma

Onderwijs

Wekelijks wordt er door verschillende leraren les gegeven over de volgende onderwerpen: Voorbede, Gebedslast, Gods stem verstaan, Geestelijke oorlogsvoering, Opwekking, Lofprijs en aanbidding, Doorbreken in gebed, Kracht van stil zijn, Bevrijding, Genezing, Gebedswandeling, Vasten, Profeteren, Gaven van de Geest, Geestelijke strijd en de geestelijke wereld.

Praktijktrainingen

Als Wake Up Gebedsschool vinden we het belangrijk dat je al het onderwijs dat je krijgt, ook leert toe te passen in de praktijk. Want wij geloven: leren = doen. Daarom geven we verschillende praktijktrainingen. Zo brengen we een groot deel van onze tijd door in het Holland Gebedshuis. Hier trainen we hoe we gebedstijd in kunnen vullen, maar wordt je ook geleerd hoe je een gebedsset kunt leiden.
Daarnaast zijn we als school aanwezig bij een bidden&vasten conferentie (zie www.biddenenvasten.nl).

Coachen

We vinden het belangrijk dat je tijdens je tijd op deze school er niet alleen voor staat. Daarom zijn er verschillende coaches beschikbaar die je helpen met doelen stellen, opdrachten maken, plannen, tentamens leren, enz.

Docenten

Op onze school wordt er les gegeven door verschillende docenten.

Toelatingseisen

• Je hebt voortgezet onderwijs gevolgd en het daarbij behorende diploma behaald.
  • Je wilt getraind worden om te groeien in je relatie met God.
  • Je wilt getraind worden in gebed.
  • Je bent bereid om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling.

De Wake Up Gebedsschool is voor iedereen vanaf 16 jaar.

De kosten van de school zijn €1795,- .
Daarvoor heb je drie maanden lang 4 dagen in de week opbouwende en inspirerende lessen en woon je gedurende deze drie maanden 4 dagen intern (inclusief ontbijt, lunch en diner). Ook ontvang je lesmateriaal in de vorm van readers. Dit bedrag is exclusief studieboeken.

Wil jij leren bidden? Kom in actie!

Meld je hier aan!